Ács Apartman Hévíz
HU
Pihenjen Hévízen!
Élvezze a kiváló minőségű szolgáltatásainkat!

Aktuális ajánlataink

Tekintse meg kedvező ajánlatainkat!

Bővebben

Apartmanok

Nézze meg apartmanjainkat és válassza ki a számára megfelelőt.

Stúdió apartman

Szolgáltatásaink

Összes

Bababarát / gyermekbarát szállás

Kérésre, elérhetőség függvényében utazóágy, leesésgátló, etetőszék, babakád, WC szűkítő, fellépő, bili lehetőség
Nagyobb gyermekeknek szabadtéri játékok a kertben: trambulin, fészekhinta, homokozó, kosárlabda, asztali tenisz.

Hévízi Szobakiadók Szövetsége kedvezményei

A szövetség emblémájával ellátott kulcstartó felmutatásával a szolgáltató partnereinknél 5-10 % árengedményt kapnak, valamint a tófürdő belépőt is kedvezményes áron vehetik meg.

Grillezés

Grillezési lehetőség a kertben.

TV

Műholdas nemzetközi és belföldi TV csatornák.

Wi-Fi

Ingyenes csatlakozás a Wi-Fi hálózathoz a ház területén.

Hévíz környék látnivalói

Fedezd fel a környéket

Összegyűjtöttük egy helyre a környék látnivalóit, kirándulási lehetőségeit. Töltsd aktívan a nálunk töltött időt!

Bővebben

Rólunk mondták

Vendégeink visszajelzései

Vendégkönyv bejegyzések

• Makulátlan szállás és vendéglátás.A legapróbb részletekre is ügyelve.látszik,hogy szívügyük az,hogy a vendég jól érezze magát!
    Pontyik
    2023. 09. 19.
  • Nagyon kedves Tulajdonos, tiszta rendezett jól felszerelt szoba, finom, változatos reggeli és minden látványosság a környéken 15 percen belül elérhető.
    Petz Ármin
    2023. 08. 28.

• Segítőkész szállásadók, gyönyörű, tiszta minden, csak ajánlani tudom mindenkinek.
    Bozzay Lászlóné
    2023. 08. 22.
  • A szálláshely rendkívül tiszta nagyon jól felszerelt. Nagyon csendes utcában van a tó fürdőtől 10 perc kényelmes séta. A tulajdonos házaspár mindent megtett a kényelmünk érdekében Nagyon kedvesek és készségesek voltak. A reggeli felért egy ötcsillagos szálloda kínálatával. A szálláshely a vendégek kényelmére egy medencével is bővült. Biztosan vissza fogunk még menni, nagyon jól éreztük magunkat.
    Feith Gábor
    2023. 08. 05.
  • Nagyon szívélyes fogadtatásban volt részünk, bár késő este érkeztünk a szálláshelyre. Szimpatikus fiatal házaspár vezeti kellő rátermettséggel és üzleti érzékkel. Mindenben segítőkészek voltak és egyből egy hullámhosszon voltunk. A szoba patyolattiszta volt, ami számunkra a legfontosabb követelmény volt a szálláshely kiválasztásánál. Nem csalódtunk és kellemesen meglepődtünk, hogy a fárasztó út után az apartmanban egy tál gyümölcstál, ásványvíz és kávé kapszulák vártak (nem beszélve az üdvözlőitalról :) ). A svédasztalos reggeli bőséges és minőségi választékból állt. A medencét is győztük kipróbálni, nagyon kellemes 30 fokos, gyönyörű kristálytiszta volt. Csak ajánlani tudom mindekinek, aki egy csendes, nyugodt helyen akar kikapcsolódni családjával. Mink még biztosan visszatérünk erre a szálláshelyre, mert 100% meg voltunk elégedve mindennel. Köszönjük szépen Nektek, Dani és Veronika, hogy sok szép élménnyel gazdagítottatok meg minket, hogy megismerhettünk Benneteket és csak gratulálni tudunk, hogy ilyen profi módon vezetitek ezt a családi vállalkozást. További sok elégedett vendéget kívánunk Nektek Laci, Ani es a kicsi Márk PS. jövőre találkozunk :)
    Takács László
    2023. 07. 23.
  • Nagyon kedves, vendégszerető figyelmes tulajdonosok. Szép környezet és nagyon nagy tisztaság. Bőséges reggeli nagy választékkal. Mindenkinek tiszta szívből ajánlom.
    Tisza Tamás
    2023. 07. 14.
  • A szállást egy nagyon kedves család vezeti, akik nagyon segítőkészek voltak mindenben. A szobában az ágy nagyon kényelmes, a ház egy nagyon csöndes környéken van, így ki lehet pihenni a hétköznapok pörgését. A reggeli nagyon finom volt. Sajnos a medencét nem volt időnk kipróbálni, de biztosan nagyon kellemes. Már mennénk is vissza :)
    Csizmadia Viktor
    2023. 06. 20.
  • Vélemények meghatározók számunkra. Mi Párommal 10 éve utazunk Magyarországon üdülni évente többször is. Sok Kastélyszállóba is voltunk, ez Üdülő ahhoz hasonlít. Kellemes barátságos Fiatal Pár vezeti a helyet. Szüllőktől vették át apartman irányítást, viszont nagyon profik. Részletném kicsit: Kívül: - Csendes utcában található. (Madár csicsergés udvaron.) - Kis fedett - fűtött , 30 fokos medence udvaron. - Saját vendég parkoló udvarban. Belül: - Segítő készek mindenben. - Tiszta praktikus szobák - Fürdőszobában, fürdőruha csöpögtető. - Klíma, fűtés ként - Gyors saját Wifi - Reggeli (Nem porciózott, hanem bőséges svédasztalos) Közelebb, nem kérdés hova Foglunk Hévíz. Kiemelkedő színvonalas. Ára értékarányos. :D Fejlesztés jövőre nézve: - Bicikli kölcsönzés a Vendégek számára.
    Dálnoki Róbert
    2023. 05. 06.
  • Ajánlom a szálláshelyet max. értékelést adtam. Mindennel elégedettek voltunk. A földszinti felújított apartman első vendégei voltunk. Szállásadók nagyon kedvesek. Szállás mindennel felszerelt. Fűtés, klíma, szúnyogháló, redőny, saját terasz tartozik az apartmanhoz. Kiváló a wifi kapcsolat. Bőséges svédasztalos reggelit kaptunk. Különösen tetszett, hogy a fürdőszobában van hely felakasztani a törölközőket, ruhaneműt, egy polc, egy kis tároló, ahová a pipere holmit le lehet rakni. Ugyan nem a városközpontban van, de egy kellemes sétával könnyen megközelíthető, saját ingyenes parkolóhelyekkel. A medencézéshez még nem volt elég jó az időjárás, legközelebb nem hagyjuk ki.